måndag 15 februari 2016

Årsmöte och fest: Wish Dominance 25:e februari

En del kallar det årets höjdpunkt. Andra rycker på axlarna och vill bara hänga i baren med en kall dryck. Oavsett vilken grupp du tillhör så är du varmt välkommen ner i källarlokalen den 25 februari för att påverka klubbens inriktning och klubbens styrelse 2016/2017. Bubbel (både med och utan alkohol så klart) och något ätbart kommer att finnas för er som deltar i årsmötet. Vi öppnar dörrarna redan kl 18 denna kväll och årsmötet börjar sedan 18.30.

Vill du läsa på inför mötet? Handlingar finns tillgängliga via denna mail från 11/2. Det är bara att du hör av dig så skickar vi dem!

När årets viktigaste möte är klubbat går kvällen över i temat Wish Dominance. En kväll som blir vad vi gör den till. Under kvällen kommer det att bli överraskningar som kommer att falla de flesta på läppen. Som vanligt är lokalen öppen för ”fria aktiviteter” och vi uppmuntrar till lek. Det finns ju trots allt rätt många utrymmen att utforska ;-)

Öppettider: 18.00 – 01.00 (Festen börjar 20.00. Insläpp till midnatt)
Entré: 80 kr inklusive garderob. Medlemskap i Wish kostar 100kr/år och tecknas på plats.
Plats: SLM:s klubblokal på Wollmar Yxkullsgatan 18 (garageport, ring på klockan för insläpp).
Åldersgräns: 18 år
Dresscode: http://www.clubwish.se/p/klubbinfo.html (basic black)
Omklädnad: Separat rum ovanför entrén
Tillgänglighet: trappor ner till lokalen och upp till omklädningsrum. Toaletterna har ej plats för stol/rollator.
Kontakt: wishutskick@gmail.com