torsdag 12 februari 2015

Torsdag 26 februari: Årsmöte och Wish in Service

For English, see below

Nu är det dags för årsmöte där vi ska sätta ramarna för årets arbete och välja en ny styrelse. Dörrarna öppnas kl 18.00 och mötet är mellan 18.30 och 20.00. Det är fri entré för den som kommer innan 18.30.

Wish in Service

När vi har njutit av lite strikt formalia och ordning och reda är det dags för fest. Och vad kan väl vara mer passande än Wish in Service? Kvällen till ära kommer det att finnas en massagebänk uppställd och medlemmarna kan boka kortare pass med massage. När massören gått hem för kvällen, och bänken lämnats obevakad, finns det möjlighet att besudla den stackars bänken med mer opassande aktiviteter.

Den som vill har också möjlighet att få sina kängor putsade av vår flitiga skoputsarpojke. För den som ser en framtid inom skoputsaryrket går det bra att söka praktikplats hos honom. Den som i stället önskar en rödare nyans på sin bakdel kan boka tid på Wish Floggeri.
Är det någon service som du vill erbjuda? Hör av dig så hjälper vi dig med att ställa i ordning en hörna i lokalen samt marknadsför dina tjänster.

Öppettider: 18.00 – 01.00 (insläpp till midnatt)
Entré: 60kr inklusive garderob. Medlemskap i Wish kostar 100kr/år och tecknas på plats.
Plats: SLM:s klubblokal på Wollmar Yxkullsgatan 18 (garageport, ring på klockan för insläpp).
Åldersgräns: 18 år
Omklädnad: Separat rum ovanför entrén
Tillgänglighet: trappor ner till lokalen

Thursday 26th of February: AGM and Wish in Service
--------------------------------------------------------------

It is time for the AGM where we will decide on this years activities and elect a new board. The doors open at 6 PM and the meeting will be between 6.30PM and 8PM.

Wish in Service

When we have enjoyed strict formalities and order it is time to start the party. And what could be more suitable then Wish in Service? To honour the night there will be a massage table and the members can book a shorter timeslot for massage. When the masseur has left for the night, and the table is unguarded, the poor table might be used for more perverted activities.

There will also be an opportunity to get your boots shined by our diligent bootblacking boy. If you see a future in the bootblacking business, it is possible to apply for an internship to learn how to handle the brush. If you instead would like to see a redder shade on your behind, book a time at Wish Floggery.

Is there a service that you would like to offer? Contact us and we will help you find a spot at the venue and market your service.

Time: 6 PM- 1AM (entrance open to midnight)
Place: The SLM Stockholm venue at Wollmar Yxkullsgatan 18 (the entrance is a garage door, ring the doorbell for entrance), Subway station Mariatorget, exit Mariatorget/Wollmar Yxkullsgatan.
Admission: 60 SEK including closet fee. You have to be a member of Wish. Membership cost 100 SEK/year and can be registered at the door.
Age limit: You have to be 18 years of age.
Changing room: Above the stairs that lead down to the club.